Karantina sürecinde boş boş oturmak istemiyorum ve hangi kitabı okuyacağımı bilemiyorum diyorsan tam sana göre bir yazıyı açtın. Sana çok seveceğini düşündüğüm ve okurken sıkılmayacağın kitapları aşağıda yazdım, hadi okumaya devam et :)

                                                                                           

1) The Little Prince

Okuyanı olduğu zaman diliminden ve yaşadığı yerden alıp uzak diyarlara götüren, bitirdikten sonra çok hoş bir his ile kitabın son sayfasını kapatacağın bir kitap. Her yaştan insanın okuyabileceği bir kitap olması da kitabın güzelliğini arttırıyor.


2)    Martin Eden - Jack London

Yazar olmak isteyen Martin’in sürükleyici dünyasına giriş yapıyorsun bu kitap ile beraber. Hem hayatın  güzellikleriyle   hem de  gerçekleriyle yüzleşeceğin bir roman.

‘’meşhur mu olmak istiyorsunuz?

Evet , biraz diyerek itiraf etti martin. Benim için şöhret olmak başka bir şeye ulaşmak için bir araç. Ben sadece o yüzden şöhret olmak istiyorum.’’


3)   Koku -  Patrick Süskind

Olaylar 18. yüzyıl Fransası'nda geçer; kitabın kahramanı Jean-Baptiste Grenouille ise tüm insani duyumlardan ve duygulardan yoksun, salt kokulara karşı görülmedik ölçüde duyarlı ve istediği kokuları üretebilmek için cinayet işlemekten kesinlikle çekinmeyen bir katildir. Okuduğum en iyi romanlardan biriydi! 


4) Her şey seninle başlar – Mümin Sekman

Bu güne kadar okuduğun bütün kişisel gelişim kitaplarını unut. Kişisel gelişim kitapları okumayı sevmesen bile bu kitabı kesinlikle okuman gerektiğine inanıyorum. 2 kez okunduğu zaman olduğundan daha farklı bir insan olman için sana elinden gelenin fazlasını  yaptıracaktır :).


Yeni bir seriye başlıyorum seninle birlikte sevgili okuyucu, ne düşünüyorsun ? Bana fikrini yorumlarda yazmayı unutma lütfen, kendine benim için çok iyi bak!