İnecto coconut vücut losyonu

Selam ben geldim ! uzun zamandır yazı atamıyordum kendimi toplamam gerekiyordu ama artık düzenli post atacağım ! :)
bu yazımda 2 hafta önce  başladığım ve severek kullandığım bir vücut losyonundan  bahsedeceğim. Kuru cildime iyi gelen ve cildi tabiri caizse bebek poposu gibi yapan losyon bence bu. Gelin birlikte İnecto coconut vücut losyonunu  inceleyelim :


ilk olarak her bakım yazımda söylemekten bıkmadığım ama sizin alıştığınız bir şey söyleyeceğim. Benim cilt yapım normalden kuruya dönük, benim tabirimle arada kalmış zavallı cilt tiplemesi bu. Kuru cildin o krem sürmediğiniz zaman  ciltte pütür pütür olan hissi en aza indiren krem seçtim bunu şu sıralar. içerisinde hindistancevizi olduğundan cildi nemlendirmede etkisi fazla . %90 doğal içerikli olduğu söyleniyor ne kadar doğru orası tartışılır. 

Kullanımı : tamamı emilene kadar cildinize masaj yaparak sürün. Kuru bölgeler için iki kere uygulayın.

yapısı bu şekilde
Yapısı akışkan değil sürdüğünüz zaman iyice yedirmeniz gerekiyor. Gerçekten cildinizdeki nem  uzun saatler boyunca kalıyor. Kokusu Hindistan cevizi ve nıvea kremlerini karıştırmışlar gibi kokuyor ama ben sevdim. ayrıca buram buram da krem kokmuyorsunuz koku hassasiyeti olanlar için iyi özelliklerden.


Son olarak bittiğinde bu ürünü tekrar alır mıyım ? daha iyisini bulana kadar bu kremi kullanmaya devam edeceğim :) fiyatı 13 tl civarındaydı ve gratisler de bulabilirsiniz. Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle..

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. markanın saç kremini aldım bunu da denemek isterim

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duyduğum ama hindistan cevizi kokusundan dolayı merak uyandıran bir marka ve ürünü bu :)

    YanıtlaSil
  3. hindistan cevizi ve nivea kokusunu seven biri olarak bu ürünü deneyeceğim
    ♥

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim bir üründü, deneyebilirim o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. %90 doğal içerikli olması ilgimi çekti. Bende bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  6. o zaman iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettim cnm ilk fırsatta bakacağım bu ürüne 😉

    YanıtlaSil
  8. Bu markanın şampuanını aldım henüz kullanmadım.Benim cildimde kuruya dönük denenebilirler listesine girdi teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  9. İnanırmısın bugün gördüm bu ürünü ambalajı ne hoşmuş dedim ama incelemedim.Bende kuru bir cilde sahipim işime yarayacak bir ürünmüş meğer şimdi yazını okuyunca anladım :)

    YanıtlaSil