Nıvea creme care yüz temizleme kremi

 Selam ben geldim! bu yazımda iki aydır makyajımı temizleme de kullandığım nıvea creme care yüz temizleme kremini anlatıyorum. Tekrar alır mıyım ? memnun kaldım mı ? gelin birlikte inceleyelim :


Günün sonunda makyajı nazikçe çıkarmak herkesin istediği bir şeydir ama benim gibi hassas bir cildiniz varsa daha çok özenmeniz gerekiyor cildinize. Nıvea nın bu serisinin temizleme kremi 
normal ciltler için olmasına rağmen her cilt tipinin kullanabileceğini düşünüyorum. Neden mi ?

içerisindeki minik parçacıklar yüzünüzü rahatsız etmeyecek boyutta ( burda hassas ciltlilere bir artı)

temizledikten ve yüzünüzü yıkadıktan sonra cildi germiyor ( burda özellikle kuru ciltlilere bir artı ama normal ciltlilere de artı atalım :) )

aşırı yağlı bir cildiniz yoksa ciltteki yağı yeterli  biçimde temizliyor ( burda da genel olarak bir artı atalım  :D )


kullanımı :
kullanacağım kadar ürünü bir pamuk yardımıyla yüzüme uyguluyorum ve temizliyorum. Sonra da duruluyorum.

Beğenmediğim ya da sevmediğim özelliğine gelirsek de kokusu klasik nıvea kokuları gibi hiç şaşmaz nıvea hep aynı kokuyu yapıyor. Arada değişiklik iyidir be nıvea ürün üreticileri … değişiklik iyidir. Klasik nıvea kokusunu seviyorum ama sürekli de aynı koku bazen sinir bozucu olabiliyor dostlar.


 Şimdilik Üründen memnunum daha iyisini bulana kadar kullanacağım :) bir başka yazımda görüşmek dileğiyle…

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Ya hiç bir zaman bu tarz krem temizleyicileri sevemedim ben İlayda'cım :) O yoğun kremsi etkiyi sevmiyorum sanırım :/

    YanıtlaSil
  2. Nivea'nın klasik kokusunu çok severim ben.♥

    YanıtlaSil
  3. ben severim hem kremi hem de nivea'nın kokusunu bu krem hiç dikkatimi çekmemişti bakacağım kesinlikle..

    YanıtlaSil
  4. Yüz temizleme kremini de ilk defa duruyorum. Artık diyorum piyasa ne kadar saçma sapan şey varsa üretiyor. Birde ben yüzüme süreceğim şeylere dikkat ederim çünkü cilt en çok emen ve zarar gören cilt dokusu. Sağlıcakla kal canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yüzümüze sürdüğümüz ürünlere dikkat etmeliyiz 😊 nıvea bu konuda güvenilir bir marka canım

      Sil
  5. Nivea'nın el kremi ve deodorantı hariç hiç bir ürününü sevmiyorum ben..

    YanıtlaSil
  6. Niveayi çok seviyorum nemlendirmesi de güzel 😊

    YanıtlaSil