Karantina günlükleri #1

Artık yatağımdan alarmın sesi ile istemeden söylene söylene kalkmıyorum. Hızlıca yorganı çiğneyerek kalktığım sabahlar çok geride kalmış gibi geliyor. Yataktan ne zaman çıkmak istersem o zaman çıkıyorum. İstersem hiç çıkmıyorum. Tamamen isteğe bağlı gelişen olayların yaşandığı bu günlerde bir tek şey kontrolüm dışında. Dışarı çıkıp arkadaşlarımla gezmek artık benim elimde olan bir durum değil. Bütün gün dışarı çıkmasan dahi çıkabileceğin imkanını bilmek insana iyi hissettiriyordu. Şimdi ise markete gitmeye seviniyoruz. Eskiden olsa kıymetini bilmeyeceğimiz şeylere kıymet veriyoruz. Değerini bilmediğimiz durumlara anlam yüklüyoruz. Aslında farkında olmadan bizden yok olan şeylere geri kavuşuyoruz.

Elimizde olmadan bizden koparılan şeylerin farkına varıp onları kucaklıyoruz, benliğimizin  en uç yerlerine götürüyoruz. Parkta oturmanın, yürümenin, dinlenmenin basitleştiği bir evrede onların kıymetinin tekrar farkına varıyoruz. Dışarı çıkıp nefes almanın değerini bilmeyen insanlar yürümekten, koşmaktan, kendini dinlemekten bahsediyor. Kendini kaybetmiş birçok insan benliğiyle yüzleşiyor. Kişiliğini oturtmamış ve çevresindekiler ne yapıyorsa onu yapan insan topluluğuna bir şans belki de bu. Geçici bir farkındalık olmamasını ve bu günleri unutmamalarını diliyorum. Tembelliğin bir alışkanlık haline gelmemesini ve bu durum bittikten sonra eski düzenimize dönmeyi diliyorum.
Her şey eski haline gelir de ben eski halime dönebilecek miyim? Onu bilmiyorum.
                                                                                                                                                         01/04/2020

Yorum Gönder

36 Yorumlar

  1. Hem dışarda yaptıklarımızn kıymetini fark ettik, hem de evde hayatın devam edebileceğini gördük.

    YanıtlaSil
  2. Benim düşüncem, bu sürecin mutlaka birtakım değişikliklere yol açacağı. Virüs salgını sona erdiğinde, sen de dünya da değişmiş olacak. Zaten insan ve bir parçası olduğu dünya sürekli değişir; ama bunun hızını artıran, belki etkisini de belirginleştiren bir süreci yaşıyoruz. Umarım sonrası için farkındalık geliştirebiliriz bazı şeylere karşı. Alıştığımız güzelliklerin kıymetini anlarız. Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar kendime vakit ayıramıyorum diyerek her şeyden yakınırdım. şimdi her şey için vaktim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeye vaktimiz var bahaneye gerek yok o zaman :)

      Sil
  4. ben hayatın virüsten sonra da hayatın biraz yavaşlamasını umuyorum. bu kadar hızlı yaşamak, her şeyi tüketmek normal değil çünkü..

    YanıtlaSil
  5. Erindiğimiz şeyler bile ne büyük nimetmiş. Hepimizin hayata bakışı değişti.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun
    Bu kötü günler geçecek inşallah
    Şu süreçte herşeyin kıymetini bildim..

    YanıtlaSil
  7. Evde olmaktan mutluyum ama dediğine katılıyorum. Dışarı çıkabilecekken evde kalmak farklı bir duyguydu. Bir de bugünlerin getirdiği endişe var tabii. Yine de yataktan telaşla kalkmamak güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imkanın olduğunu bilmenin kıymetini yeni anladık :) bu da bir şey

      Sil
  8. Bu yataktan çıkmama işi keyfii olunca biraz tembelleştik sanki :( Güzel günler gelsin artık inşallah

    YanıtlaSil
  9. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  10. yatağının konumuna bayıldım, insan hiç çıkmak istemez buradan :)

    YanıtlaSil
  11. bu yazılarına devam et kesinlikle. hatta benim de bu tarz bir şeyler yazma isteğim vardı belki yazarım. evde kalmak kendimizi bulmak açısından iyi. farklı hobiler edinebiliriz. mesela ben yemek ve tatlı yapmada bayağı geliştirdim kendimi. dediğin gibi çok şeyin kıymetini anladık. bu günler de geçer. yılın başından beri felaketler oluyor ama kalan zaman sağlıkla geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım :) çok teşekkür ederim bu güzel yoruma

      Sil
  12. hıhım döneceksin eski halineeee :)

    YanıtlaSil
  13. dünyanın bu dönemine tanıklık etmek çok ilginç geliyor bana..
    herkes kendi payına düşeni fark edecek belki de.
    sonra içimizden başka yeni bir ben çıkacak diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Bu salgın pekçok şeyin kıymetini öğretti galiba. Hani derler ya her şerde bir hayır vardır diye. :)

    YanıtlaSil
  15. evde kalalım hayat güzel , yaşamayı seviyorum
    https://islekbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. İbretlik bir hayat yaşıyoruz. İnşallah bu musibet başımızdan gidecektir.

    YanıtlaSil
  17. Bu süreçten sonra hiçbirimiz eskisi gibi olmayacağız gibime geliyor... Sağlıkla atlatalım da, onun da çaresine o zaman bakarız artık ♥

    YanıtlaSil
  18. Güzel, sakin ve huzurlu günler göreceğimize inanıyorum. Bu durumda tüm insanlığın kendi kendini ziyaret etmesiyle sonuçlansın ne olacak :)

    YanıtlaSil
  19. Karantina sonrası eski ruh hali ve yaşam düzenine dönmek için zamana ihtiyacımız olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef uzun bir zaman gerekecek :) teşekkür ederim

      Sil
  20. Çalışkan insanlar ne kadar istese de tembel olamıyor ama arada da bu hakkı kullanmak lazım :)

    YanıtlaSil