Yağmurlu bir pazar günü

Rüzgar, yağmur taneciklerini sürüklüyor. Yağmur tanecikleri, büyüyor , büyüyor kocaman iri ve sert bir hale bürünüyor. Duvarda bozuk eski bir saat tik tok sesiyle zihnimi kurcalıyor. Kalkmıyorum yerimden, boşveriyorum ısrarla kafama dank eden seslere alışıyorum , sese kulak vermemeye başlıyorum. Yağmur şiddetini arttırıyor, fırtınaya çevirmesine az kaldığının mesajını gönderiyor bize. 
Evlerimize gidiyoruz, sıcak evlerimize. Çay demleyip her zaman oturduğumuz, oturmaktan çökerttiğimiz koltuğumuza oturuyoruz. Klasikleşmiş çay ve yağmur pozuna değil gerçekten çay içmeyi seven bir insan olarak çayımızı içiyoruz.
Bir pazar gününde, sebebsizce tebessüm ediyoruz. Sade hayatlarımıza teşekkür ediyoruz. 

Yorum Gönder

54 Yorumlar

  1. Sadelik, yağmur, bir fincan kahve ve bu sade ama sıcacık şeyler...mutluluk bu sade güzelliklerde.:)

    YanıtlaSil
  2. Bende aynı keyfi kahve ile yapacağım şimdi. Gerçi evde olduğumdan devamlı gün algım değişti, pazarı bile şimdi farkettim. :)

    YanıtlaSil
  3. Sıcak bir günün ardından yazınız serinletti beni, çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür varoluşumuza katabildiğimiz küçük de olsa güzel anlarımıza

    YanıtlaSil
  5. ah yağmur çok severim yakın yerlere yağmış şimdi buraya da yağsın diye dua ediyorum :) gülümseten bir yazı olmuş sevdim gidip çay demleyeyim :)

    YanıtlaSil
  6. Sade hayat daima iyidir Bence. Çok teşekkürler Arsel Hanım.

    YanıtlaSil
  7. Sonbahar yağmurlarını da özlemedik değil:)
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Kışın yağmurlu havalarını özlediğimi hissettim, Antalya'da hala yazı yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. Yağmurda yürümeyi severim, izlemesine bayılırım bir de yanında sana eşlik eden sevdiğin biri oldu mu tamam :))

    YanıtlaSil
  10. görsel çok güzel...
    tam bir keyif aslında sade yaşayabilmek :)

    YanıtlaSil
  11. Yazıyı okuyunca insan o sıcaklığı hissedip yeni dünyalara dalıyor. Yeni ama geçmişle bağlantılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka dünyalara dalmanı sağladıysam ne mutlu bana diyelim :)

      Sil
  12. Bende yine böyle bir yazı okumaya başladım ama ben çat içiyordum tam yağmurla ilgili bir şeyler yazılan yerlere geldiğimde bir yağmur başladı hatta sanırım yorumlarına da yazmıştım o kişinin şimdi isim vermeyim reklam olmasın :) emeğinize sağlık güzel bir yazı olmuş saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir anı olmuş size de :) teşekkür ederim

      Sil
  13. Ne güzel anlatmışsınız. Bazen böyle bir anı yaşamak bile keyiflenmek için yeterlidir. Özellikle yağmur ve çay vazgeçilmez bir ikili. :)

    YanıtlaSil
  14. yağmura hasret kaldık aylardır tek damla düşmedi.

    YanıtlaSil
  15. O kadar sıcacık o kadar samimi bir yazı olmuş ki kaleminize sağlık.Sayfama paylaştım :)
    https://www.facebook.com/kaliteliyasaminyeri/ 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çok mutlu etti☺️ Çok teşekkür ederim🌸

      Sil
  16. Hoşgeldin ☺️ Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Bir sonbahar sever tanıdım. Güzel bir yazı. Tebrikler

    YanıtlaSil
  18. Bir sonbahar sever tanıdım. Güzel bir yazı. Tebrikler

    YanıtlaSil
  19. yağöur ve çay ikilisi, winter is coming ve harika hissettiren şeyler :D

    YanıtlaSil
  20. blogunuuz çok hoşmuş. Sizi takibe aldım. Anladım ki yağmuru çok seviyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, evet hoş his bırakıyor ben de :) teşekkür ederim

      Sil
  21. Yağmur, çay ya da kahve, kitap :) Bu havaların en sevilesi yanları.

    YanıtlaSil
  22. Mühim olan motivasyonumuzu kaybetmemek, gerisi bir şekilde hallolur :)

    YanıtlaSil
  23. Yazınızı okurken kendimi çay içerken buldum, yazı içine alıyor. Yağmurları bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  24. Yaşasın huzur dolu vakitler, içimizi ısıtan yağmurlar :)

    YanıtlaSil
  25. Dışarıda yağmur yağarken, içeride olmanın huzuru üstüne bir de sıcak içecek oh mis, bayılırım bu havaya. Harika bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  26. yaşasın yağmurlu, karlı havalar:)

    YanıtlaSil