Çiçek Kadın

Gözlerin sayamayacağı ,aklın yetmeyeceği kadar çok yıldızın  arasında kalmış titrek bir kayan yıldız gibiydim gecenin puslu vaktinde. Yıldızların tümü kayıyordu, sana gelmen için el sallıyordu sen ise sadece bakıyordun ,duvara bakan yaşamak için direnen çiçek misali. 
Ölümle yaşam arasında kalmıştı çiçek, nefes alıyor, alıyor ama yaşaması için yetmiyordu nefesi. İşte ben o çiçektim sevgili okur,yaşamaya  çırpınan dünyadaki bir nefes.
Gitmiyordun, gidemiyordun, gitmeyecektin. 
Gitme diye bağırdım sana, ruhumu teslim edecek kadar çok bağırdım. Duymadın. 



Adımlarını saydım sen giderken, hızlı mı gidiyor yoksa yavaş ve minik adımlarla mı gidiyor diye baktım usulca.
Burdan kendime bir umut parçacığı çıkaracaktım. adımların hızlıydı , adımların aniydi. Kendin gibi adımların da sabırsızdı, telaşlıydı. 
En sonunda uyandım, kendimle baş başaydım. 
Yaşananlar rüyaydı sevgili okur, rüya balonu sonunda patlamıştı.

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Rüyada dahi mutlu olamıyoruz . Gerçekler rüya olsa da ne değişecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Imm çok umutsuz bir yorum gibi geldi bu bana :) mutlu olmanın da bir zamanı vardır elbet

      Sil
  2. Gerçekte de rüya da giden gitsin varsın. Giderken kayıp hanesine işaret koymayı unutmasın

    YanıtlaSil
  3. Sonunda rüya olmasına çok sevindim. Ayrılıklar, terketmeler olmasın. :)

    YanıtlaSil
  4. rüyalar bazen gerçek gibi

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yazı. Bu güzel yazıyı okumak günümü anlamlı kıldı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Ayrılıklar acı verir hep. İyiki rüyaymış :)

    YanıtlaSil
  7. rüya balonu çok hoş düşünmüşsüün :)

    YanıtlaSil
  8. Rüya balonu tabirini ben de çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  9. Son cümleyle harika bitirilmiş bir yazı olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Selamlar sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirm :) bu arada blogumda bir mim paylaştımda cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. Duyguluydu ,okurken sanki ben yaşadım .❤

    YanıtlaSil