Bir değil iki kişi olun

İki insanın birbirini görmesiyle başlar aralarındaki bağ, zamanla o ipler kalınlaşır ya da incelir. İki bedenin aralarındaki bağı oluşturan da ruhlarıdır. Ruhlar birbirlerini seçerler, beslerler ve büyütürler. Birbirlerine zaman ayırdıkça aralarındaki bağın geliştiğini, kuvvetlendiğini sonradan fark ederler. Kaybetme korkusu dediğimiz şey nedir? 
Bu güzel çiçekler bir arkadaşıma ait :)

Birinin birini bırakıp gitmesi midir sadece?
Fiziksel olarak gitse bile ruhu peşini bırakmaz, yanından ayrılmaz , kalbini de beynini de bırakmaz sevgili okuyucu. Aşk dediğimiz şey kolayca önümüze konan yemek gibi değildir. O yemeği yavaş yavaş yaparsınız, hazırlarsınız, pişirirsiniz. Aşk oluştuğunda o yemeği artık tek başınıza yemezsiniz , bir değil iki kişi vardır artık. Hayatı paylaşmayı da öğrenirsiniz yavaşça, zamanla..
Demem o ki sevgili okuyucu bir değil iki kişi yaşamayı öğrendiğinizde hayat arkadaşınızı bulacaksınız. Emek ve zaman her şeyin malzemesi diyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgili okuyucu...

Yorum Gönder

62 Yorumlar

  1. Çok güzel de iki kişi olmakta zor

    YanıtlaSil
  2. hımm aşk içinn iki kişi gerekyo ozman ama tek kişiliiik aşklaa da vaadı,orasıı biazz karşık ama platonik aşk gibi..🙂 güzel bir yazıydı,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir aşk tarifi bu. Katılıyorum, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Daha güzel açıklanamazdı :)

    YanıtlaSil
  5. Ben yalnızım, "Emek" derken ne yapmam lazım onu bilmiyorum :D bir sevgilim olsun istiyorum artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata karşı emek göstermek gerekir belki de o zaman gelir ☺️

      Sil
  6. Gerçekten de emek ve zaman. Güzel bir yazı ellerinze sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Fiziki güzellikten ziyade aradaki o bağın oluşturduğu güzelliktir aşk. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Gerçek olan zaten o. Dışarıda birlikte uzun zamanlar geçirebilirsiniz, güzel zamanlar yaşayabilirsiniz ama iki kişi yaşamayı öğrendikten sonra hayat başlar. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Birlikte olmak birlikte yaşamak, uyumluysanız mükemmeldir.

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir yazı olmuş, insan kendi ile bazen anlaşamazken başkasının da gelmesi belki zorlaştırıyordur. :)

    YanıtlaSil
  11. BENCE DE İKİ KİŞİ OLMAK İYİDİR. NE DEMİŞLER: ''TEK TAŞ DUVAR OLMAZ.'' FAKAT O İKİNCİ KİŞİYİ BULMAK BAZEN BİRAZ ZOR OLUYOR.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir iş kolay değil ki :) teşekkür ederim

      Sil
    2. DOĞRU BUNU HİÇ DÜŞÜNEMEDİYDİMDİ.:)

      Sil
  12. Denge olmalı :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Defalarca aşık olmuş biri olarak,aşık olmanın çok zorlu bir deneyim olduğunu iyi bilirim.Neyse ki yaş olgunlaştıkça aşkın formatı da değişti ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla olgunlaşıyor ve değişiyor demekki :))

      Sil
    2. Yaş geçtikçe bir çok şeyin formatı değişiyor aslında. Aşk da bunlardan biri. Kaleminize sağlık.

      Sil
  14. Aynen Yurdagül' e katılıyorum. Yıllar geçtikçe insan daha seçici de oluyor. Güzel bir yazıydı, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Biz olabilmek en derin mesele. Bunu kabullenebilmek. Şükür ki olabildik:) Darısı olamayanların başına.

    YanıtlaSil
  16. BENLİKTEN KURTULALIM; BİZ OLALIM.

    YanıtlaSil
  17. en güzel şey bir aşkın ilk zamanları ilk ayları filan olsa gerek, zaten ömrü üç yılmış yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır 3 yıl değil o kitabı okudum nasıl başardım bilmiyorum :)

      Sil
    2. :) hadii sen bu efsaneyi kır o zamaaan hihihi :)

      Sil
    3. olsun da sürenin sonunu bilmeyelim :))

      Sil
  18. Aşk... Gelip geçici baki olan sevgi ve sadakattir bana göre

    YanıtlaSil
  19. Acı çeke çeke bir hal oldum ben işin kötüsü dışarıya hiç yansıtmıyorum :/ bu dahada kötü

    YanıtlaSil
  20. Hello how are you?
    I loved your post that I found very interesting. I loved your blog is already following.

    A super kiss

    http://www.jessicamourablog.com/

    YanıtlaSil
  21. hayatta herşey emek istiyor aşk bile..

    YanıtlaSil
  22. BİRLİKTE YAŞAMA KÜLTÜRÜ İYİDİR.

    YanıtlaSil
  23. Yazını çok beğendim... İyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  24. Tek olduğun zaman mutlu olduğunu zannedersin ama 2 kişi olunca anlarsın ki boşa yaşamışsın tek başına. E bide üçlersen ne ala :))

    YanıtlaSil
  25. Çok haklısın olmuş gibi davranmak gerekir yeri hazır olsun. ❤

    YanıtlaSil
  26. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil