KARMA

Hayatta birini hiç dağnadığınız ,onu küçük gördüğünüz oldu mu ? “ hayatta yapmam” ile başlayan cümleleriniz olmuştur diye tahmin ediyorum. Bu şekilde konuşmayı hemen bırakmanı ve bu düşünceyi yok etmeni istiyorum senden sevgili okuyucu. Küçük ve hor görülen her şey zamanı geldiğinde başımıza geliyor.Siz onu unuttuğunuzda karşınıza çıkıveriyor birden “ hey ben buradayım! Ne oldu konuşuyordun” diyiveriyor.


 4 yıl önce asla yapmam dediğim bir şeyin başıma gelmesi bana bu yazıyı yazdırıyor sevgili okuyucu. Senden ricam bu yazıya denk geldiğin andan itibaren bu cümleyi hayatından çıkarman. Evrende geri dönüş yasası olduğu sürece bu durum devam edecek. İnsanlar karşılaştıkları ve yaşattıkları her şeyi karmayla yaşayacaklar. Buna inan ve hayatının güzelleşmesini izle. Güzel şeyler dile ve bekle.  Sadece beklemekle de kalma sevgili okuyucu harekete geç! Geri dönüş yasasına ve karmaya inanan biri olarak güzel şeyler olduğunda görüşelim diyorum sevgili okuyucu...

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. Her daim döngünün içindeyiz. Yapmam demiyorum o yüzden bazı şeyleri yapmam geri kalan herşeyi yaparım :)

    YanıtlaSil
  2. Büyük konuşmamaya çalışıyorum. Dediğin gibi seni gelip buluyor sonra.

    YanıtlaSil
  3. "Büyük lokma ye büyük konuşma" demiş atalarımız. Ama yine de zaman zaman bu atasözünü unutuyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Gülme komşuna gelir başına , diye ata sözümüzün olduğunu hatırlatırım...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.. Büyük Blog Takip Etkinliğinden Geldim. TAKİPTEYİM.

    https://kadincada.blogspot.com/

    Sizi de Kendi Bloğuma Bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Kınadığın her şeyin bir gün başına geleceğine ben de inananlardanım. Her şey insanlar için, bir insanın başına gelebiliyorsa insan olarak potansiyelin var demektir, çağırma onu.

    YanıtlaSil
  7. Çok korkarım büyük konuşmaktan,bugün ona yarın sana demişler hayat bu hiç birşeyin garantisi yok.sevgiler❤

    YanıtlaSil
  8. ben hala büyük konuşuyorum. ama bilemiyoruz hayat bizi nereye götürecek.

    YanıtlaSil
  9. Buna ben de çok inanıyorum ve elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Çok faydalı bir hatırlatmada bulunmuşsun. Emeğine sağlık. Deeptone'un tavsiyesi üzerine geldim. Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
  10. son yazımdasın bana neee yaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  11. İnsan iki şeyle imtihan edilmeden (başına gelmeden) bu dünyadan göçmezimiş. Birincisi iddia ettiği şey diğeri zaafı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaaflarımız hayatımızın bir köşesinde bizi hep bekliyorlar maalesef:)

      Sil
  12. Karmanın ne olduğunu blacklist dizisini izlerken öğrenmiştim. Sonra öğrendim ki bizde ikaz olarak geçiyor "büyük konuşma" çok defa deneyimledim, korkarak konuşurum bundandır :)

    YanıtlaSil
  13. katılıyorum, karma çok acımasız bir öğretmen :))

    YanıtlaSil
  14. Bloğunuzu Deep'in yazısından keşfettim. Benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil