Tıraş losyonu makyaj bazı olarak kullanılır mı ?

 Tıraş losyonu makyaj bazı olarak kullanılır mı ? erkek gibi mi kokucaz ? cilde alerji yapıyor mu ? bu soruları cevapladığım yazımı okumaktasın. Cevapları merak ediyorsan okumaya devam et bakalım :
İlk olarak bu akımı NikkieTutorials başlattı geçen yıl. Kendisi için değişik ve farklı içerik üreten bir youtuber diyebiliriz kısaca.

nivea tıraş sonrası balsam (hassas ciltler )

 Erkeklerin tıraş sonrası balsamlarına kadınlar çökmüş durumda son bir yıldır. Buna bende dahilim tabi ki . geçen yıl fazlasıyla merak ettiğimden almıştım ve övgüleri fazlasıyla hak eden ürünlerden. Kokusu ilk elinize döktüğünüzde bildiğiniz erkek tıraş kokusu fakat ben bu kokuya bayıldığımdan sorun etmiyorum ve sürdükten en fazla bir dakika sonra o tıraş kokusundan eser kalmıyor. Aman diyeyim elinize dökerken boca etmeyin ürünü çünkü fındık kadarı bile fazlasıyla yetiyor yüzünüze ( kuru ciltli biri olarak söylüyorum). 

nivea tıraş sonrası balsam (hassas ciltler )
100 ml olan ürünün 12 ay içerisinde bitmesi gerektiği söyleniyor fakat ürün bitmek bilmeyenlerden. Bereketli bu ürün yani anlayacağınız!

Makyajımı sabitlemesini ve yüzümde parlama yapmamasından dolayı ürünü sevdim diyebilirim. Ee yani bi zahmet 10 aydır kullanıyorum bunu bi de sevmedim mi diyeyim  :D son olarak Tıraş losyonu baz olarak kullanılır mı ? sorusuna cevabım EVET paşalar gibi de kullanırım ben bunu. Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle…

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. Bende memnunum bu üründen. Gayet başarılı iş görüyor, olmaz diyenler aynen oluyor :) Olmasaydı çöpe gitmeyecek bir ürün, işe yaramadımı yolla eşe,babaya,kardeşe :)

    YanıtlaSil
  2. Evetttt yavaş yavaş erkek kozmetiğine de el atmaya başlamışız.İşe yaramasına sevindim.Sen memnunsan gerisi boş :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü kullanan çoğu kişi memnun... Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten bu erkek losyonları bu geçen sene inanılmaz ilgi gördü :) henüz deneme fırsatı bulamadık ama gidip bakayım belki babamın vardır :D

    YanıtlaSil
  5. İlk defa duydum ben bunu :)) Denemek gerek :))

    YanıtlaSil
  6. Valla ilk kez duydum. İyiyse neden kullanılmasın ki... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. almaya cesaretim olmayan bir üründü reklam amaçlı bu kadar pof poflandı sanıyordum ama öyle değilmiş yazınız beni ürüne inandırdı birde bereketli bir ürün olması çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  8. Ablası olan erkekleri düşünün az lütfen. Bir yerlerden duymuş musallat oldu losyonuma, yaymayın şu bilgiyi fazla :D
    bu arada arko bu alanda en iyisi bence.

    YanıtlaSil
  9. ben de kullanıyorum, gerçekten birçok bazın vaad ettiği halde veremediği etkiyi veriyor olması çok ilginç değil mi, hele de görevi bu değilken, ben de çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de eşiminkine el koydum, severek kullanıyorum. Çok öpüyorum canım :*

    YanıtlaSil
  11. Benimde almaya cesaretim olamamıştı hatta çok saçma bulmuştum bu yazıyı yazdığın iyi oldu bilgilendirdiğin için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  12. ürünü bende çoğu zaman severek kullanıyorum fakat ust uste hergün kullanırsan sivilcelenmeye neden olduğundan tekrar almayacaklarim arasinda sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar öyle bir sorunla karşılaşmadım :/

      Sil
  13. Ben bir türlü cesaret edemiyorum kullanmaya :)) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Beğenen çok kişi var ben de henüz cesaret edemeyenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha iyisi çıkana dek bunu kullanacağım açıkcası :)

      Sil
  15. acaba yağlı ciltlerde nasıl bir etki yapar bunun cevabını bulursam alacağım bu ürünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak her cilt tipi kullanıyor bu ürünü :) ayrıca hoş bir kokusu da var

      Sil
  16. ben de ilk kez duydum meğer nelere iyi geliyormuş :)

    YanıtlaSil