Nıvea Arındırıcı Temizleme Maskesi

 Selam ben geldim !  bir ay önce aldığım ama denemeye fırsat bulamadığım Nıvea Arındırıcı Temizleme Maskesinden bahsedeceğim. Maskeyi beğenmiş miyim ? tekrar kullanır mıyım ?  gelin birlikte inceleyelim :
Nıvea Arındırıcı Temizleme Maskesi
Nıvea nın bu maskesi yağlı ve karma cilde sahip kişiler için üretilmiş. Fakat ben kuru ciltli biri olarak bu maskeyi alırken ne düşündüğümü bilmiyorum ! hangi ruh halindeydim acaba ? neyse bu denememe engel değil tabi ki de :)
Vaatleri : Hyrdramin içeren özel formülüyle ölü cilt hücrelerini giderir ve parlamayı azaltır. Bende çok işe yaramadı açıkçası. Uygulama sonrası 15 dakika beklemeniz söyleniyor. Bekledim ve yüzümün fazla gerildiğini hissettiğim an hunharca banyoya koştum. Kuruyan yerleri soyuyorsunuz ve yüzünüzü ılık suyla yıkamanız söyleniyor. 

İçerisindekileri merak ederseniz diye buraya bunu bırakıyorum : 
Nıvea Arındırıcı Temizleme Maskesi
Ciltte temiz bir his ve bıraktığı hoş kokuyu sevdim ancak ölü hücreleri gidermede başarısız oldu benim için ! benden geçemedi bu maske üzgünüm nıvea. Tekrar alacağımı sanmıyorum. Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle …
Bana ulaşmak isterseniz :

Beni twitter dan takip etmek için : https://twitter.com/adasheehan1 

Yorum Gönder

36 Yorumlar

  1. Niveanin tüm ürünlerinin kendilerine has kokusu var sanirim :) Keske güzel bir etkisini de gözlemleseymissin dedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet niveanın kokuları çok hoş :) maalesef ki bu ürün benden geçer not alamadı

      Sil
  2. I've never hear about this product,thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  3. yağlı ciltleri görünce heyecanlandım ama kötü not aldıysa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki yağlı ciltlere iyi gelebilir ama benden tam not alamadı :D

      Sil
  4. Yeni bloglar tanımanın yenilik öğrenmek olduğunu düşündüğümden ziyaretinize geldim çok da beğendim blogunuzu takibe aldım.

    YanıtlaSil
  5. Bende indirim diye almıştım öylesine sürdüm hiçbir etkisi olmadı dediğin gibi

    YanıtlaSil
  6. Nivea kokusuna bayılıyorum ama maskelerini çok sevemedim bir daha da almaz oldum belki tekrar sanş verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canlandırıcı maskesi güzel aslında ama bunu sevmedim :/

      Sil
  7. Cilt tipi uygunsuzluğundan belki olmamıştır

    YanıtlaSil
  8. Fena bir ürün değil, arada kullanıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hiç denemedim almalıyım aslında sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. i would like to try it:) looks really good;) follow U on google plus and blogger:) hope U will follow back:)

    YanıtlaSil
  11. Nivea maskelerden denemiştim daha önce ama çeşitlerini hatırlamıyorum.Artık tek tek maskeye para vermektense cildimin ihtiyacına göre olan büyük boy maskeleri almaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Nivea maskeleri hiç denemedim.Ara sıra yüz temizleme köpüğünü kullanırım...

    YanıtlaSil
  13. Bu ürünü ben de aldım ama henüz deneme şansım olmadı.Bir deneyeyim bakalım,benim memnuniyet derecem ne olacak?

    YanıtlaSil
  14. Ben de Nivea maskelerini hiç denemedim. Ama çok da merak etmeme gerek yok sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlandırıcı nem maskesi güzel ona bir bakın derim 😊

      Sil
  15. Aslında benim cilt tipime uygunmuş bu maske, denemeye değer en azından :)
    takipteyim sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  16. Nivea'nın burun bandı ve makyaj temizleme mendili haricinde cilt ürünlerini hiç beğenerek kullanmadım. :(

    YanıtlaSil
  17. Ben kullaniyorum bazen rahatlatiyor cildi.

    YanıtlaSil