Kendine iyi bak ve sev


Sadece kendine iyi bakman gerektiğini sana hatırlatarak başlıyorum okuyacağın bu yazıya. Değerli olduğunu ve dünyada eşsiz olduğunu bilmeni istiyorum. Belki bu söylediğim iki şeyi de bildiğini biliyorum ama düştüğünde hep bu  cümleyi hatırlamanı istiyorum ‘’ sadece kendime iyi  bakmalıyım!’’.  Her ne konuda üzgünsün bilmiyorum ve kendini yerden kaldıramayacak kadar güçsüz hissediyorsan kendine bir bak. Olmak istediğin gerçekten şu anki halin mi ? Eğer cevabın bilmiyorum ise   kendini dinle, iç sesine kulak ver şimdi. Canın şu anda güçsüz hissetmek ve bu hissiyatı sürdürmeyi istiyor biliyorum, öyleyse kal orda. Güçsüzlüğün nasıl bir şey olduğunu hisset ve hazır hissettiğinde oradan kalk lütfen. Kalkmazsan yapabileceklerinden mahrum kalacağını bilmeni istiyorum sevgili okur.


 Sen sadece kendine aitsin bu yüzden buna şükret. Yavaşça gözlerini kapat ve derin bir nefes al, bir nefesle kendini iyi hissetmezsen derin nefesler almayı iyi hissedene kadar sürdür bakalım. Düzenli bunu yaptığında iyi hissedeceğini bilmeni istiyorum. Ne olursa olsun, ne yaşamışsan yaşamış ol sadece kendine iyi bakman gerektiğini unutma sevgili okur. Bir kişilik bir sandalye, sadece kendin için ayrılan özel bir yerin var.

Kendini iyi hissedebileceğin bir şarkı bırakıyorum buraya, ruhunu da dinlendireceğin bir şarkı. İstersen şarkıyı açıp yazıyı oku , seçim senin J. Kendine iyi bak.


Yorum Gönder

30 Yorumlar

  1. Yazını okurken huzurla doldum sanki, şarkıyı da açtım dinliyorum şimdi. Kalemine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kendimi bir an boşlukta bulduğumda beni hayatta tutan kızlarımın şen şakrak gülüşleri karşılıyor beni ve pes etmek yok diyorum, güzel günler elbet gelecek

    YanıtlaSil
  3. Yazınızı okurken bir mutluluk hissettim sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi demiii, bende de bir huzur oluştu sankii

      Sil
    2. Böyle hissetmenize çok sevindim❤️❤️

      Sil
  4. Çok hoş bir yazı olmuş. Kendimi iyi hissettirdi

    YanıtlaSil
  5. Bahsettiğiniz durumu yaşamamış bir insan ne yazık ki yoktur. En akıllı, en güzel, en başarılı insan bile gün gelir bir tükenmişlik hissedebilir. Hele böyle olağanüstü olayların yaşandığı zamanlarda hepimiz zaman zaman kendimizi bir çıkmazda hissedebiliyoruz. Allah, hepimizin yardımcısı olsun. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten iyi hissettiren bir yazı olmuş. Şarkıyı da dinliyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle dinle :) beğenmene sevindim, teşekkür ederim

      Sil
  7. Zor zamanlarda açıp okunacak bir yazı olmuş :)) Şarkıyı bilmiyordum, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. sen öykücü denemeci kişisl gelişimcisiiin ve umut veriyooon :)

    YanıtlaSil
  9. Katılıyorum, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  10. "Canın şu anda güçsüz hissetmek ve bu hissiyatı sürdürmeyi istiyor biliyorum" vallaha öyle hemde nasıl :)) nerde biliyor diyecektim :))

    YanıtlaSil
  11. "Canın şu anda güçsüz hissetmek ve bu hissiyatı sürdürmeyi istiyor biliyorum" vallaha öyle hemde nasıl :)) nerde biliyor diyecektim :))

    YanıtlaSil
  12. sadece son yazıma iyi bak kikiki :)

    YanıtlaSil
  13. Tebessüm ederek okudum yazını kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  14. eline sağlık baya motive oldum bu arada şarkı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. İnsan önce kendini sonra çevresindekini mutlu etmeli. Zira kendini mutlu edemeyen çevresini nasıl mutlu etsin.

    YanıtlaSil
  16. Tatlı bir yazı olmuş bu, iyi niyetli :) Bu arada şarkı bağlantılarını yeni pencerede açılacak şekilde yazarsan biraz daha kolay olabilir okurların için :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil