Kırmızı ve adam

Kafam  hala aynı noktada. Gitmesini istediğim birinin gitmemesi gibi duruyor orada. Tıpkı bu güzel şehrin içindeki gri insanlar gibi sisli ve renksiz. Adam kadını bulmaya çalışıyor, koşuyor , koşuyor , koşuyor... 
Bunca çabaya  , üstünden milyon tane ter tanecikleri akmasına rağmen istediğini alamıyor. Gri şehir ve renksiz insanlar bütünü arasında herkes aynı değil mi? diye soruyor kendine. Bulmak istediğin kişi nerede Alfred? diye soruyor kendine. Cevap basit ; zihninde 

Alfred bir süre aldığı cevabın ağırlığıyla ezilirken aklını ve düşüncelerini korumaya, onları yok etmemeye çalışıyordu. Şaşkınlık hissi bütün bedenine yayılırken ayakta zor durmaya çalışıyor, ahşap direklere bütün ağırlığını verip yaslanmışken birden kendini yerde buldu. Zihnini ve bedenini tekrar kaldırması gerekiyordu peki bunu başarabilecek güce sahip miydi?


İlk kısa öykü denememle karşınızdayım, bir miktar fikirlerinizi bekliyorum :) 

Yorum Gönder

39 Yorumlar

  1. Gerçekten cok güzel olmuş severek okudum. Devamını bekliyoruzzz.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir başlangıç. Merak uyandırıyor. Devamını bekleriz Arsel ciğim 😊👍🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Başlamak önemli umuyorum ki devamı gelrcektir. Başarılar...

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel olmuş , diğer öykülerde görüşmek üzere başarılar .

    YanıtlaSil
  5. Devamını merakla bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  6. Fotığrafla hikayenin örtüşmesine bayıldım.. Alfred'n zihnine olan yolcuğun beni de sürükledi.Yeni kısa öykülerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. heeey güzel olmuş evet, şimdii baak, noktalamalar ve biraz türkçe hataları var bak, alfred a küçük olmuş, kafam k küçük olmuş, diye ler d ler küçük olacak, sonra, virgülden sonra bir boşluk olcak. ay bak bunlar minik şeyler ama yazarken önemli. bi dee, bencesi, "onları yok etmemeye çalıştı" olsa daha iyi gibi sanki, çalışıyordu, yerine. bunlar önemsiz şeyler, önemli olan öykünün ruhu işte, atmosferi, güzeldii. bu minnak şeyleri düzeltseneee. öyle bi daaa okuyaks :) yaz böle şeleer :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş severim kısa öyküler okumayı, başarılar.. başladın devamı çokca gelsin.. :)

    YanıtlaSil
  9. Yüzlerce blog sahibi kıymetli dostların arasında size öncelik vermem gerektiği kanısına vardım. Zira öykü yazıyoruz. Veya yazmaya gayret ediyoruz. Çok sevsem de bir parça zorlandığımı söylemek istiyorum evvela. Hafta içi bir şablon tasarlıyorum. Konu ne olmalı? Öykünün kahramanları. Süreç ve final. Omuyucuyu sıkmadan sonlarda tatlı bir sürprizle final..( ki siz gayet başarılısınız bu konuda) acele etmiyorum. Bir iki yıla kaliteli yazılar çıkacağına inancım sonsuz. Sizden de öykülerim ile objektif yorumlar almatı çok isterim.
    Selamlarımla,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) zamanla yazdıklarımız gelişecek ve olgunlaşacaktır.güzel işler yapacağınıza eminim

      Sil
  10. Cepten yazdım yorumu kelime hatalarım olmuş. Bağışlayın :)

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş, gerçekten ben okurken batı kaynaklı bir öykü okuduğumu hissetmiştim. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  12. Devamını da okumak isteriz, çok keyifliydi :))

    YanıtlaSil
  13. Emeğinize sağlık. Hikayelerinizin devamını bekliyoruz. Bu arada içeriklerinizi sitemizde #blogcularclub etiketiyle yazmanızı rica ederiz.

    YanıtlaSil
  14. Cok güzel olmus rahat okunuyor, akici 😊

    YanıtlaSil
  15. Öykü yazmayı çok isterim, ancak denedim olmadı, belki de bana öyle geldi. Cesaret edemediğim için, kapalı zarflar içinde olgunlaşmayı bekliyorlar. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıkça kelimeler oturacak ve olgunlaşacaktır :) teşekkür ederim

      Sil
  16. Gayet hoş olmuş kısa hikayeniz. Yazılması en zor türlerden biridir kısa hikayeler. Çünkü içerik kısaldıkça, anlatım yoğunlaşır. Bunu da herkes yapamaz. Siz gayet güzel başarmışsınız. Teşekkürler bu keyifli paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim :))

      Sil
  17. betimlemeler ve yazım dili oldukça başarılı :) ama ufak bir tavsiye verebilirim, yazmaya başlamadan bir olay örgüsü oluşturup, giriş gelişme ve sonuç olarak süslerseniz çok daha iyisi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel tavsiyen için teşekkür ederim, aklımdan çıkarmayacağım :)

      Sil
  18. Alfred'i takip edelim bakalım bulacak mı aradığını.

    YanıtlaSil
  19. Devamını dört gözle bekliyorum:)))

    YanıtlaSil