Nıvea Sun Koruma & Bronzluk Sütü

Selam  ben geldim !  yaz günlerinde şehirde sıcaktan bayılanlardan mısınız yoksa kendinizi attığınız bir plaj da mı ? bu sorunun cevabı hangisi olursa olsun  güneş kendini baya belli etmişken dışarıya güneş koruma ürünlerinden sürmeden çıkmamanız gerektiğini biliyosunuzdur. Bir sürü doktor zırvalıkları falan filan. Her neyse işte. Korumasına güvendiğim bir ürünü anlatıyorum  : Nıvea Sun koruma & bronzluk güneş sütü.


‘’ ben hem bronzlaşmak istiyorum ama çok da yanmayayım ‘’ diyorsanız bu ürün o ürün işte. Sürdüğüm de ‘’ eee yanmadım ben ‘’ dediğim doğrudur ikinci ve üçüncü gün doğal olarak korunarak yanmış bulunmaktayım.
Dipnot : ürünü sürmediğim yerler feci yandı!
Neyse devam edelim :) ürünün yapısı akışkan fakat sürdüğünüz zaman yapış yapış hissiyatı da vermiyor cildinize. Emilmesini bekledikten sonra kıyafetinizi giyebilir ya da serin sulara kendinizi bırakabilirsiniz. ( tercihim ikincisi :) ) suya dayanıklı bir üründür.

     İçeriğini merak edenler için bırakıyorum

Bir güneş kremi hakkında başka ne denebilir bilemedim ancak ben memnunum. Bir sonraki yazım da yüz için güneş koruma ürünü olacak :) takipte kalın. görüşürüz sevgili okuyucu …

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Huhuuuuu Arsel'in Okyanusu nerelerdesin ? Yazı paylaşmayalı çok uzun zaman olmuş,merak ettim :)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinleniyorum biraz diyelim geri dönücem 🙋❤️

      Sil