Allık far olarak kullanılır mı ?

‘’Allık far olarak kullanılır mı yahu ? o ne biçim iş öyle. Güzelim farlarım varken napayım ben allığı gözüme sürüp!’’ dediğinizi duyar gibiyim.  Tam olarak  istediğiniz rengi bulamadığınız ve rengini dahi tarif edemediğiniz tonları bu yöntemle elde edebilirsiniz ! nasıl mı gelin hep birlikte bakalım :


Gül kurusu tonları ve turuncumsu tonları göz makyajımda kullanmaya bayılanlardanım ve maalesef ki bu renk farları bulmak biraz uğraştırıyor beni. Bulduklarım ya çok simli olup parlaklıktan ‘’ diskodayım bu gece de ayol ‘’ imajı kazandırıyor bana. Pek hoşuma gitmiyor anlayacağınız ‘’işte bu !’’ dediğim  farlara zaten hunharca atlayıp alıyorum. Hepimizin makyaj malzemelerinde 1 allığı vardır eminim ki . geçen gün allıklarımla bakışırken  ‘’ ulan bunları tonları tam da aradığım göz farı tonu’’ deyip onları kaptığım gibi uygulamaya başladım. Serüven böyle gerçekleşti anlayacağınız. 

kullandığım ürünler : 
Flormar Terracotta blush on 
Avon blush & bronze trio 3 'ü 1 arada allık, bronzlaştırıcı ve aydınlatıcı 
Maybelline age rewind kapatıcı (Gratis de bulabilirsiniz)
alıx avıen dipliner
maybelline the falsies volum  express ( waterproof)  (Gratis de bulabilirsiniz)
flormar ultra black kalem  (Gratis de bulabilirsiniz) 
eklips karıştırma fırçası  (Gratis de bulabilirsiniz) 



Şimdi ise nasıl kullanacağımız kısma gelelim :
İlk olarak göz kapatıcısıyla (Concealer)  renk eşitsizliklerini kapatıyoruz ( ihtiyacınız varsa )
Far fırçasına biraz namı değer farımızı (allık ) dan biraz alıyoruz ve gözümüze uyguluyoruz.
Katlanma bölgesine biraz kahve tonlarda far da sürebilirsiniz derinlik katması açısından
ikinci pembemsi farımı ( allığı ) fırçama bir miktar alıyorum ve gözümün orta kısmına uyguluyorum.
Gözümün içine kalemimi de sürüyorum her zaman olduğu gibi
 eyeliner ımı  da çekip son olarak rimelimi sürdükten sonra göz makyajımı bitiriyorum.

farların ( allıkların) uygulanış sırası

Bende herhangi bir yan etkisi , alerji, kaşınma, kızarıklık, şişlik ve tuhaf bir etki yapmadı. Uzun süredir de bu şekilde imdadıma yetişiyor namı diğer farlarım (allıklarım ). Kullanım açısından farlara oranla biraz daha pigmentasyonu az ancak uygulama sırasında halledilmeyecek bir problem değil. 

Umarım faydalı olabilmişimdir  ve sizin bu gözünüzün önündeki kocaman faydalı kozmetik ürününün faydasını görmenizi sağlayabilmişimdir. Düşüncelerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın :).

Bana ulaşmak isterseniz sosyal medya hesaplarım sağdaki kutucuktadır. Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle…

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. özellikle bronzerlarımı far olarak kullanıyorum, çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o da çok güzel bitiş sağlıyor gözde :)

      Sil
  2. Bende allıkları far olarak kullananlardanım 😊

    YanıtlaSil
  3. Neden olmasın. Mantıklı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bence de mat gül kurusu tonda olanlar çok güzel geçiş rengi oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanırım allıklarımı far olarak. Çok da güzel oluyor, makyaj da nefis olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Olmaz olmaz demeyin,kullanılmış ve çok ta güzel olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  7. ben mat rujumu bi ara eyeliner olarak bile kullandım :)) allık için o yüzden yadırgamadım asla :) ellerinize sağlık çokda güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay canına o da değişik fikirmiş 😊 teşekkür ederim

      Sil
  8. biz kadınlar göz altı morluklarını kırmızı rujla nötrleyen yaratıklarız allık neden far olmasın :D ben de bronzerlarımı allıklarımı far yaparım, çok severim :)

    YanıtlaSil
  9. nazar değmesin o gözlereeee maşallaaaah :)

    YanıtlaSil
  10. Elimdeki ürünleri çok yönlü kullanmayı seviyorum ben.Allığı far olarak kullanmak gayet iyi bir fikir bence !

    YanıtlaSil
  11. Ürünleri farklı şekillerde kullanmak benim de hoşuma gidiyor :) Makyajınız çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcı olmak lazım her zaman 😊teşekkür ederim

      Sil