Uzun İsimli Şampuan Sorunsalı

 Herkese merhaba bu gün L’oreal Paris Elseve 6 Mucizevi Yağ Besleyici Şampuanı ve mucizevi yağı  anlatacağım. Peki ya beğenmiş miyim ? tekrar alır mıyım ? gelin birlikte inceleyelim :


L’oreal in çoğu şampuanı benim ince telli saçlarıma iyi geliyor. İlk gördüğümde ‘’ bu ad ne kadar uzun yahu!’’ dedittirdi kabul ediyorum.  Bu  elseve mucizevi yağ  (saç güzelleştirici krem ) denemeli seti ben Migros dan almıştım. Şimdi kalmış mıdır bilemiyorum fakat tarağına da aşık olarak ‘’ kızım bunu almalısın ‘’ dedi içimdeki gösteriş meraklısı kız.  


Elseve 6 mucizevi yağ besleyici şampuan 
Eğer saçlarınız kuruysa ya da  uçlarında kuruluk problemi varsa bu ürünün saç yağını kullanıp sevdiyseniz muhakkak tavsiye ediyorum bu ürünü. 6 değerli çiçek özü yağı ile donatılmış hafif ve ince dokusuyla saçı besler. Bu krem saça yumuşaklık ve parlaklığın yanı sıra saçın kolay şekil almasını da sağlar.

elseve mucizevi yağ 

 Kremin Uygulanış Türleri :
Islak saç : ıslak saçın tamamına uygulanarak saçı yoğun bir şekilde besler.
Kurutulmadan önce : saç boy ve uçlarına uygulanarak, saçı 230 derece ısıya kadar korur.
Son dokunuşta  : saç boy ve uçlarına uygulanarak saça parlaklık verir ve şekillendirmeyi kolaylaştırır.


elseve tarak 
Bu ürüne benim yorumum ise : şampuanı çok beğendim özellikle kokusu çok hoş. Hafif bir kokusu var kremde öyle. Tester ını denediğim için mutluyum açıkçası. Gratise gittiğimde kremi de alacağım. Tarağa gelecek olursam aşk yaşıyorum adeta yahu. Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle… 

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Ben bu serinin hem saç yağını hem de kremini çok seviyorum. SLS'li şampuanlar saç derimde yara yaptığı için şampuanını deneyemedim ama seri gerçekten başarılı. Hatta cilt bakım ürünleri de fena değil, Loreal için içerikleri de iyi üstelik. Güle güle kullan :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi içerik bakımından da iyi bu seri :) teşekkür ederim kuzum

      Sil
  2. Çok güzel bir şampuan Annemle bende kullanıyoruz kokusu da çok güzel :) güle güle kullan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadım benim de saçlarım ince ve çok az

    YanıtlaSil
  4. Tarağı çok merak ettim açıkcası aklımda bulunsun..

    YanıtlaSil
  5. bende bunun saç kremini kullanmıştım. Fakat bana iyi gelmemişti. Zorla bitirdim bir daha da almadım. Ama annem uzun süredir şampuanını kullanıyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Çooooook kuru saçlar için efsane bir ürün. Ama saçları normal olan biri için şampuan , krem serisi çok yoğun oluyor. Tecrübeyle sabit. Saçlar sürekli sönük sürekli yağlı gibi. Kuru saçlardan başkasına yar olmamasını ümit ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orda biraz haklısınız aslında 😊 kremi uçlara sürüp örünce çok güzel şekil alıyor ama 😊

      Sil
  7. Benim de merak ettiklerimden tesekkürler paylasim icin :)

    YanıtlaSil
  8. Umarım beklediğin sonuçları elde edersin...Tarak ve sana da mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. kraliçe ismi gibi de miiii :)

    YanıtlaSil
  10. Ben mavisini kullandim çok memnun kaldim.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Şampuanını kullanmadım, ancak kalan tüm eklerden çok memnunum. Şuan halihazırda saç güzelleştirici kremini kullanıyorum. Kookusu bile yeter diyorum :)

    YanıtlaSil