Arsel’in okyanusu öneriyor (Karantina günlükleri #2)

Karantina sürecinde boş boş oturmak istemiyorum ve hangi kitabı okuyacağımı bilemiyorum diyorsan tam sana göre bir yazıyı açtın. Sana çok seveceğini düşündüğüm ve okurken sıkılmayacağın kitapları aşağıda yazdım, hadi okumaya devam et :)

                                                                                           

1) The Little Prince

Okuyanı olduğu zaman diliminden ve yaşadığı yerden alıp uzak diyarlara götüren, bitirdikten sonra çok hoş bir his ile kitabın son sayfasını kapatacağın bir kitap. Her yaştan insanın okuyabileceği bir kitap olması da kitabın güzelliğini arttırıyor.


2)    Martin Eden - Jack London

Yazar olmak isteyen Martin’in sürükleyici dünyasına giriş yapıyorsun bu kitap ile beraber. Hem hayatın  güzellikleriyle   hem de  gerçekleriyle yüzleşeceğin bir roman.

‘’meşhur mu olmak istiyorsunuz?

Evet , biraz diyerek itiraf etti martin. Benim için şöhret olmak başka bir şeye ulaşmak için bir araç. Ben sadece o yüzden şöhret olmak istiyorum.’’


3)   Koku -  Patrick Süskind

Olaylar 18. yüzyıl Fransası'nda geçer; kitabın kahramanı Jean-Baptiste Grenouille ise tüm insani duyumlardan ve duygulardan yoksun, salt kokulara karşı görülmedik ölçüde duyarlı ve istediği kokuları üretebilmek için cinayet işlemekten kesinlikle çekinmeyen bir katildir. Okuduğum en iyi romanlardan biriydi! 


4) Her şey seninle başlar – Mümin Sekman

Bu güne kadar okuduğun bütün kişisel gelişim kitaplarını unut. Kişisel gelişim kitapları okumayı sevmesen bile bu kitabı kesinlikle okuman gerektiğine inanıyorum. 2 kez okunduğu zaman olduğundan daha farklı bir insan olman için sana elinden gelenin fazlasını  yaptıracaktır :).


Yeni bir seriye başlıyorum seninle birlikte sevgili okuyucu, ne düşünüyorsun ? Bana fikrini yorumlarda yazmayı unutma lütfen, kendine benim için çok iyi bak!


Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. Küçük Prens daima okumak isteyip bir türlü sıra gelmeyen kitaplardandı. Geçtiğimiz günlerde öğretmeni kızıma ödev olarak verince, ben de okuyayım artık dedim. Kesinlikle her yaşın kitabı :)
    Koku kitabını ise ben de çok beğenmiştim. Güzel öneriler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel kitaplar seçmişsin. Her şey seninle başlar kitabını daha önce duymamıştım. Pek sevmem aslında kişisel gelişim ama bi bakıcam teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz farklı bir kitap bakabilirsiniz :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Güzel bir seçki Arsel'ciğim. İlki zaten bir klasik. Şu günlerde yapılacak en iyi şeylerden biri de kitap okumak. O yüzden isabetli bir içerik ürettiğini söylemeliyim. Emeğine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  4. İçlerinden sadece Küçük Prens'i okudum, çoook güzeldi. Martin Eden ve Koku'da merak ettiğim kitaplardı. Koku'nun film uyarlamasına baktıktan sonra kitabını öğrendim ve okumayı çok istediğim bir kitap.. Öneriler için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. The Little Prince okumuştum sizinle aynı görüşteyim diger önerilerinizi not aldım en kısa sürede bakacagım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Ademden önce jack london na aitti sanırım güzel kitap.
    Herşey seninle başlar okumaya başladım bitirmedim.

    YanıtlaSil
  7. Bir tek sonuncu kitabı okumamışım :) Pek kişisel gelişim kitabı okumuyorum artık sanırım. İnsan ilk okuduklarından çok etkileniyor, sonra hep aynı şeyler söyleniyor gibi geliyor. Yine de aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  8. martin eden ve küçük prens en sevdiklerimden. sekman kitapları hafif ve keyifli oluyo :) koku nun kitabında değil de filminde çok korktum yaa :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de güzel gibi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Listeden sadece Küçük Prens'i okumuşum, acilen diğerlerini de okumalıyım! :))

    YanıtlaSil
  11. solmayan ümit yazıma bi baksan yaaa, senin de adın geçiyooo :)

    YanıtlaSil
  12. Martin Eden ' i yeni bitirdim ne azim ama hayran kaldım kendisini geliştirme arzusuna :)
    Küçük Prens bayılırım, Koku' yu da koku almayan cani karaktere rağmen kurgu olarak seviyorum :)
    Harika seçimler olmuş süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuş olmanız çok güzel gerçekten ☺️ Çok teşekkür ederim ❤️

      Sil
  13. Koku beni biraz germişti okurken. Küçük Prens gerçekten çok tatlı bir kitap. İngilizcesini almıştım geçenlerde. Henüz okumadım tabi. Martin Eden de çok ama çok okumak istediğim kitaplardan biri. Güzel önerilerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku gerçekten geriyor biraz :) haklısın. Teşekkür ederim:)

      Sil
  14. Küçük prens okuyup sevdiğim kitaplardan ama tekrar özümseyerek okumak istiyorum. Koku kitabı ise merak ettiğim kitaplardan biriydi. Sende çok sevmişsin, o zaman alıyorum listeme. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Küçük Prens çok özel bence. Pamuk kalplere dokunan, herkesin okuması gereken bir kitap.

    YanıtlaSil
  16. Ben de Martin Eden okudum :)
    Hatta az önce yayımladığım uzun mu uzun yazıda da ondan alıntılar var :)

    YanıtlaSil