Sabret ki


Sabret ki en güzeli gelsin
Sabret ki en berrak sularda yüzmüş olanı gelsin 
Sabret ki duygularına tercüman olanı gelsin 
Sabret ki diğer yarın gelsin 
Sabret ki yalnız başına ağladığın günler son bulsun
Sabret ki akmakta olan cılız bir su iken dolu dolu akan ırmak ol 
Sabret ki güneşli günlere selam verebil
Sabret ki eksik yanın tamamlansın
Ve son olarak sabrın için kendine teşekkür et, artık akmakta olan bir ırmaksın ,gürleyerek dolu dolu akıyorsun boyun eğmeden özgürce gidiyorsun. 

Yorum Gönder

38 Yorumlar

  1. Önceki yorumu silersen sevinirim Arsel klavyenin azizliğine uğradım şiirlerini ve öykülerini çok beğeniyorum Benim blogumda da sabır temalı bir şiir var Ona da bir göz atmanı isterim Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum ben de :) çok teşekkür ederim

      Sil
    2. Rica ederim, sizi daima blogumda görmek isterim. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın... bilip herdaim hatırlamamız gereken satırlar...

    YanıtlaSil
  3. Ve son olarak sabrın için kendine teşekkür et, artık akmakta olan bir ırmaksın .
    Burayı ayrı bir beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiğim kısım orasıydı :)) teşekkür ederim

      Sil
  4. sabretmeden hiçbirşeycikler olmuyor değil mi...sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  5. Sabır aslında her konuda en önemli unsurdur. Sabır herşeyin başı 😄

    YanıtlaSil
  6. Sabretmek genelin sandığının aksine bir kabulleniş, pasifize olma hali değil. Çok güzel ifade ettiğiniz gibi gürleyerek dolu dolu akmaktır. Acıya, haksızlığa karşı direnmek, ayakta kalmak gayreti, yeniden dirilmektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniden dirilmek :) kesinlikle öyle çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Sabrediyorum ve biliyorum ki bir gün tıpkı bu şiirde yazdığı gibi, ismimin anlamı gibi dolu dolu akan bir ırmak olacağım...
    Bu güzel şiir için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adınız gibi durdurulmadan gidin o halde :) teşekkür ederim

      Sil
  8. Allah sabredenlerle beraberdir

    YanıtlaSil
  9. Dilerim kısa sürede diğer yanını bulursun 😀

    YanıtlaSil
  10. Güzel şeyler zaman alıyor, sabredelim :))

    YanıtlaSil
  11. Sabreden mutlaka mükafatını alır.
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  12. ooooooooo pekiiiiii bilge mi oldun seeeen hihihiii :)

    YanıtlaSil
  13. Sabır insana ne çok şey kazandırır.. Güzel olan her şeyin sabırla olması da cabası 😂.Yeni bir sayfa ile başladığım bloğuma destek ve yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler,takipteyim. 🌸

    YanıtlaSil
  14. ''Sabreden derviş, muradına ermiş''boşuna dememişler..

    YanıtlaSil
  15. Sabrettiğin için kendine teşekkür etmek en güzeli olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel ve anlamlı bir şiir olmuş . Günümüz toplumunda sabrın değeri pek bilinmiyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  17. Sabır gibisi var mı, gelecek güzel günler ve anlar için yapabileceğimiz en iyi şey bu :)

    YanıtlaSil
  18. Valla sabrediyoruz ama hep değil :) İnsan patlama noktasına gelebiliyor bazen üç günlük dünyaya sabır sabır nereye kadar. :)

    YanıtlaSil