kalbine dokun


Kalbim buz olmuş, donmuş gibi soğuk ve cansız. Organ olarak işlevini bedenime sağlarken , duygusal anlamda işlevini yitirmiş gibi sakin. Buzdan yok olmuş görülmeyen  o kalbi şimdi nasıl ısıtmalı ? şimdi nasıl eski haline getirmeli ? şimdi nasıl buzları kırmalı , hangi yöntemle ısıtmalı ? kalp denilen simgesel ‘’aşk’’ kalıbı beyinde başlar ve beyinde biter. Duygusal acı yaşamanızın asıl sebebi beyninizde bitirememeniz.

Beyninizdeki kilidi bulup açtığınızda derdi de kalmaz acısı da. Aşkın sonunda olan o kötü hislerle acı çekmemek lazım, onu kullanmayı öğren. Kullan  ki büyüyebilesin. Aşkın verdiği duygu ile yazmayı seviyorum sanırım,  bunu kullanmak da benim yöntemim. Yenilere, daha iyilerine,   en önemlisi de yeni umutlara yelken açalım. Ben limanımı buldum ve demirledim sıra sende sevgili okuyucu. Güvenebileceğin bir liman bulmanı dileyerek bitiriyorum yazımı :) 

Yorum Gönder

37 Yorumlar

  1. Bir limanı bulmak için iki okyanusu geçmem gerekecek sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Asıl mesele doğru limanı bulmak kesinlikle.
    Fotoğraf da ne güzelmiş, akşamları deniz bir başka güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Limanı bulmak da zor güvenmekte hele ki şu zamanda. Kalemine sağlık
    Fotoğraf çok güzel denizi bende çok severim. :)

    YanıtlaSil
  4. zamanın olursaaa yapsana sen de mimiii :)

    YanıtlaSil
  5. Güvenebileceğin bir liman bulabilirim ben de umarım. Çok hoş bir yazı olmuş ellerinize sağlık bu arada takipteyim. Sizide web sitemizde görmek bizi çook mutlu eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş davetin için teşekkür ederim :) bakıyorum.

      Sil
  6. Beynimizdeki kilidin anahtarı da biz kili de de. Kilitli kalmamak ümidiyle

    YanıtlaSil
  7. ondan sonrası daha zor sanki :)

    YanıtlaSil
  8. BEN DE GÜVENEBİLECEĞİM BİR LİMAN, BAŞIMI KOYABİLECEĞİM BİR BAĞIR İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  9. herkes için hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  10. Güzel duygular insanı söyletiyor teşekürler

    YanıtlaSil
  11. ooooo senin durumun iyimiş hihihi :)

    YanıtlaSil
  12. Umarım limanımı bulurum ben de :))

    YanıtlaSil
  13. RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  14. harika bir yazı olmuş yüreğinize kaleminize sağlık. bu arada sizi yeni bir mime ekledim yazmak isterseniz buradan buyurun efem. bknz: Mim

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. Önce bayramınızı kutlayayım. Ne kadar hoş yazılarınız var. Keyifle okudum teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  16. güzel bir yazı olmuş.. benimde kolumda bir denizci çapası dövmesi var, anlam olarak hiç bir limana demir atmamayı temsil ediyor maalesef limanı yakanlardanım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövmenin anlamını değiştirmek de sana bağlı :) teşekkür ederim

      Sil
  17. Doğru limanı hisseder insan😊🌷🤚

    YanıtlaSil