Mutlu son


Mutlu sonla biten hikayeleri hep tuhaf bulmuşumdur, nasıl bu kadar mükemmel bitebilir diye sorgulardım. Şimdi kendi hayatımdaki mutlu son biraz farklı. Belirsizlik hali bir insanı düşürebileceğiniz en kötü durumdur. Soramazsınız, bir cevap dahi alamazsınız ve bu sizi başlarda sinir, strese sokar. 
Zamanla bu duruma alışır normal bir şeymiş gibi konuşursunuz. Sona geldiğinizde ise durum kişiye göre değişmeye başlar. Benim belirsizlik hali ile ilgili sonum mutlu son :)

 Bir konu daha hayatımda açılmamak üzere kapandı. Peki ya başka hangi konuları daha açılmamak üzere kapatacağız ?

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Kaybettiğimiz her olayı kapatacağız öyle görünüyor ... Bu keyifli paylaşım için teşekkür ederim .
    Blogum : Şiirler Güzelsözler

    YanıtlaSil
  2. Hangi konuda olursa olsun belirsizlik -bazen ilk zamanlarında çekici görünebiliyor- bir yerden sonra can acıtan, tat kaçıran, umut uçuran, karanlığa koşturan, dipsiz kuyuda boğduran bir hâl alabiliyor. Belirsizlik halinle ilgili sonunun mutlu olduğunu düşünmene sevindim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  3. Belirsizlik insanı bitirir, mutlu sona ulaşmak için belirsizlikten kurtulmak gerekir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ben seni hep mutlu görüyorum zaten yaa :)

    YanıtlaSil