Dönüm noktası

Daha iyi bir insan mı yoksa daha kötü bir insan mı olacağım? 
İnsanların hayatlarında körü körüne bağlandıkları ve gözlerini olumsuz her şeye kapattıkları durumlar vardır. Benim de vardı :)
Geçmiş zaman kipi kullanıyorum çünkü bu günden itibaren yok. Peki bu dönüm noktasını ve sarsıntıyı nasıl atlatacağız? İnsanların hayatlarındaki dönüm noktaları asıl onların kimliğini oluştururmuş. Olduğumdan daha kötü bir insan mı olacağım? Çevremde ve kendi iç dünyamda değişikliğe mi gideceğim?
 Yoksa  olduğumdan daha iyi ve duyarlı mı olacağım? Kendi öz benliğime saygımı artıracak mıyım? Hayatımın bu olayında ilk defa sakin kalıyorum ve sakin kalmak iyi değil derler :)
Yaşadığımız süre içerisinde iyi ya da kötü birçok durumla karşılaşıyoruz. Peki ya ben hangisini seçeceğim? Peki ya sen hangisini seçeceksin? Ben cevabı biliyorum, sende itiraf et :)

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Geçmiş e bakmam..Geleceğe bakarım..Hayat herkesi farklı dönüm noktasına getiriyor.
    Biraz da kader desek..Ama kaderi değiştirmek de elimizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kader biraz kişisel çaba diyelim o halde :)

      Sil
  2. Seçimlerimiz geleceğimizi belirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımıza çıkan seçenekleri seçmek de yolumuzu belirler :)

      Sil
  3. kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle yap tabiki bizim hayatımızda da çok dönüm noktaları oldu bazen yanlış bazen doğru sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimizden nasıl geliyorsa öyle yapmalıyız aslında :)

      Sil
    2. İlayda hanım sıkıntı yok demi çok uzun ara verdiniz cevap için :)

      Sil
    3. Yok hayır sıkıntı yok :) merak ettiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. İyi olmak, iyi kalabilmek zordur, lakin insana yakışan da odur.

    YanıtlaSil
  5. Bende elimden geldiğince iyi kalmaya ,iyi olmaya çalışırdım herhalde.Şu hayatta çok zor olsa da...

    YanıtlaSil
  6. Arsel Hanım, yorumlarımıza bir cevap verseydiniz, fikir alış verişi olurdu.

    YanıtlaSil
  7. ay yaa seçme bişi boşveer geldiği gibi yaşa işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden nasıl geliyorsa öyle davranmak lazım :)

      Sil