Herkese yeniden merhaba bu yazımda bayıla bayıla kullandığım garnier kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Bitmeden aldığım, yaz kış demeden sömürdüğüm üründür kendileri. Cildi ne kurutur ne de yağlandırır. 
Durulamaya gerek kalmaması da cabası. Baygınlık geçiricem buna olan aşkımdan yahu. Çoğu kızın da sevdiği bir ürün kendileri zaten. Sevmeyenlere de tüüüü. 2 günlük seyahatlerimde bile mini boyunu çantama tıkıyorum. Ben makyajla uyandığım sabahları kendinden nefret eden, kendini ilk bulduğu bıçakla deşmek isteyenlerdenim. Makyajla uyumayın yahu çok zarar çok !!. benim cildim kuru olduğu halde kullana biliyorsam bu ürüne bir like :D. Yani anladığınız üzere bütün cilt tipleri kullanabiliyor bu ürünü. Hızlı ve kolay kullanım arıyorsanız bu ürün tam size göre. Ben aslında garnier ürünlerini çok seven biri değilimdir ama bazı ürünleri de hakkı var güzel yani :D. Bu ürüne de tapıyorum işte. Yüz, göz ve dudaklar için kullanabilirsiniz .  ben bu ürünü daha çok makyajımı temizleme kremimle çıkardıktan sonra tonik gibi kullanıyorum ve tertemiz yapıyor cildimi. Tek bir ürünle temizlenmiyormuş gibi geliyor bana . gene çenem düştü son olarak diyorum ki gördüğünüz yerde kapın bu ürünü. Bunun için savaş verebilirim başka bir kızla veya kadınla :D. ( şiddete hayır!) öpüldünüz xoxo