Seçimler Ve Yollar

içimizde atlamayı bekleyen tüm eşiklere dön yüzünü, dön ki yoluna devam edebilesin, dön ki sisli günleri arkanda bırakabilesin .elinde değneğiyle bekleyen bedene sor, eşikten atlamak istiyor musun?
döngünü sona erdirip yeni temiz bir döngüye geçmek istiyor musun ?

Bütün seçimler bize çift olarak yollanır. bu iki veya daha fazla yollardan birini seçip ona yürümek de senin seçimindir. seçimine göre de sonuçlarını yavaş yavaş yaşamaya başlarsın. yolun sonuna geldiğinde anlarsın ki başta bir sürü  seçim hakkım varmış ve ben bunu seçmişim.  bu döngüyü ve farkındalığı her insan yaşar ama her insan fark edemeyebilir.  derin düşünen , gördüğü detayları inceleyen bazı şanslı  bireyler görür bunları. Bu bireyler ince düşünen, detaylara takılan, hayatın ona verdiği seçimlerden sonra farkındalıklarını koruyan bireylerdir.
Bakış açısının geniş olduğu , kaderin ince çizgilerini görebilen insanların artmasını diliyorum, bu artış da farkındalıkla olacaktır.
Yazının sonuna geldik sevgili okuyucu, ben yukarıda tasvir ettiğim insan tiplemesindenim. Peki ya sen ?

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Güzel yazı. Zevkle okuyordum. Ne çabuk bitti. Farkındalıklarımızın artması dileğiyle 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazdın yinee. bizi biz yapan seçimlerimiz zaten. amaaa, karar vermek ne güçtür, bizim ülkede genelde kendi irademizle pek karar veremiyoruz, yani bu yeti bize pek verilmiyo yaaa, kararlarımızı başkalarına göre veriyoruz, toplum, aile, çevre neyi iyi doğru buluyorsa onu seçmek gibiii ama yanlış tabii. kendimiz için seçmeliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevreye göre karar vermemeye başlayınca kendimizi buluyoruz aslında :) teşekkür ederim deep

      Sil
  3. İnsanlık temelinde her seçim bir terkediştir. Ama her terkediş de bir başlangıç. Önemli olan hangisi istediğimiz seçim mi terkediliş mi? Takıntıların ana ekseni ama hayat bu.

    YanıtlaSil
  4. Hayat bir seçimler yumağıdır Arsel, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ince çizgi arasında ki bakış açısını irdeliyorum fakat bende şunu anladım ne yazık ki her kesim aynı pencereden bakamıyor... bu yorumlada sen bizi çöz bakalım... Saygılar efem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zekice yapılmış yorumun için teşekkür ederim :) her kesim aynı pencereden baksaydı herkes aynı olmaz mıydı ? :))

      Sil
  6. bloga ve instaya aynı anda bakıyodun galpaaağ hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. Seçimlerimi yaparken çok düşünmem çok düşündüğüm zaman seçim yapamıyorum o ince çizgiler de takılı kalıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Gençken, mecburen uymak zorunda olduğumuz şeyler vardı. 16 yıldır tamamen tüm kalbimle istediklerimi yapmaya çalışıyorum. Farkındalığı artırmak cidden önemli şey. :)

    YanıtlaSil