Özlem

Bir insanı özleyecek kadar sınanmamalı insan. Ulaşabileceğin bir sürü platform varken gururundan iletişim kurmamayı seçmemeli . Gurur nedir? Ve nerede çıkar sorularının cevabını vermeyeceğim size . Size bu gün özlemenin ne kadar ağır olduğundan bahsedeceğim. 
Onun beni serbest bırakmasını özlüyorum
Beni korumaya almamasını, 
kendimi kendime bırakma özgürlüğünü vermesini özlüyorum, 
Canımın sıkkın olduğunda söylemeden anlamasını özlüyorum, 
Anlayışlı olmasını özlüyorum,


İlgili olduğu halde belli etmemesini özlüyorum,
Duygularını bütünüyle belli etmemesindeki tatlılığı özlüyorum,
Mutsuzken beni güldürmeye çalışmasını özlüyorum,
Kötü esprilerine bile istemsizce gülmeyi özlüyorum, 
ben onu her zerresiyle özlüyorum sevgili okuyucu. Bağlar azaldığı halde kopmaması beni şaşırtıyor. Zayıflar ama hiç kopmaması dileğiyle bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgili okuyucu...

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bazen özlemek de gerekir. Özlem duygusu bağları güçlendirir. Hani o kopartılan bağlar var, daha kopmadığını anlatır. İnsana düşünme fırsatı verir...

    YanıtlaSil
  2. Özlem acı veriyor ama..özlem duymadan tüm sevdiklerim yanımda olsun istiyorum. Geçtiğimiz ay kaybettiğim biricik abimi çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidenlerin özlenmesi gibi bir özelliği var maalesef

      Sil