charles baudelaire paris sıkıntısı

Klasikleri sever misin sevgili okuyucu? Eğer cevabın evet ise bu kitabı severek okuyacağına inanıyorum. Bitirmeye az kaldığında “ yavaş okuyayım da bitmesin” diyeceğini tahmin ediyorum. Baudelaire bu eserinde kısa öyküleriyle karşımıza çıkıyor. Birbirinden farklı şiirsel üslupla yazılmış hikayeler. Hem kısa hem akışkan. 

Daha önce baudelaire okumamıştım, ilk oldu bu. Diğer eserlerini de okuyacağıma burda söz veriyorum. Edebi dili , okuyucuyu alıp götürüyor gitmek istediği yere. Betimlemeler sıklıkla olmasına rağmen gariptir ki okuyucuyu bunaltmıyor. Her hafta 1 klasik anlatmak istiyorum. Beğendim mi beğenmedim mi gibi yorumlarımı buraya yazmayı düşünüyorum. Sen ne dersin sevgili okuyucu ?

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Klasikleri severim. Bu nedenle blogunuzda okuduğunuz klasiklerde ilgili yorumlarınızın ilgiyle takip ederim. Paris Sıkıntısı henüz okumadığım bir kitap. Tavsiyenizi not aldım.

    YanıtlaSil
  2. Güzel fikir. Yazarsanız takip ederim ☺

    YanıtlaSil
  3. Klasikler vazgeçilmezdir, keyifle okurum.

    YanıtlaSil
  4. heeeey şeyi okusanaaaa :) le fleur de mal (kötülük çiçekleriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi bunu söyledi sanırım dayanamayıp alacağım! :))

      Sil