Sorunsallar birikimi (GÜNLÜK SERİSİ)

Herkese merhaba bu yazıyı okuyorsan yazmaya devam ettiğim anlamına geliyordur. Uzun zamandır yazı atmamıştım ,  ne yazmam gerektiğini bilmiyor ve zaman bulamıyordum . şuanda da pek bulduğum söylenemez ama bu açıklama yazısını yazmam gerektiğini fark ettim.  Bir şeyler karalarken rahat ve boş kafayla yazmasını sevenlerdenim, yapma zorunluluğu hissettiğim an o işi bırakırım. Bu sefer de öyle oldu birazcık :)
dayanamayıp çektiğim karelerden 
Bu yıl benim için fazla önemli belki de dönüm noktası, bilemiyorum. Eğitim sisteminin bozukluğu , sürekli değişen sisteme ayak uyduramam gibi bir sürü ayak bağı olan sorunumuz var! Son yılı okuyan herkes sistemin bozukluğunu yaşayarak fark ediyor aslına bakarsanız. Biraz karışık bu konu ayrı bir yazıda daha detaylı eleştirisini yaparız :)

Bahsetmem gereken son şey ise bloğun konseptini /içeriğini biraz değiştirecek olmam. daha fazla kişisel blog gibi ek olarak kozmetik diye düşünebilirsiniz. Sürekli kozmetikle ilgili yorumlar, tavsiyeler yapmak beni biraz ‘’acaba ‘’ ya düşürdü. O yüzden yaşadığım ve etkisinde kaldığım çoğu şeyi buraya yazıp bırakmaya devam edeceğim aynı üslupla. Buraları fazla boşlamayacağım ve bu konu hakkında ne düşünüyorsun sevgili okuyucu ? yorum olarak bırakırsan çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle..

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Kişisel yazıların ağırlıkta olması kozmetik deneyimlerinizin daha inandırıcı hâle getireceğini düşünüyorum. Tamamen kozmetik veya herhangi bir deneyim konusunda yazanlar sanki parayla tutulmuşlar hissi veriyor okuyucu/kullanıcılara...

    YanıtlaSil
  2. Kişisel blog biraz da istediğin konuda yazma özgürlüğü sunar sana. O yüzden belli bir konsepte bağlı kalmadan paylaşmak istediğin her şeyi yazabilirsin bence. Mühim olan samimiyetle ve içten yazılmış yazılar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar aslında her bloğun belli bir konsepti olması gerektiği söylenir fakat bende sizin gibi düşünüyorum.Devamlı makyaj ürünü alıp her ay onlar hakkında yorum yazmak ne saçma bir durum ,kimiz ki biz paramızın tümünü bu ürünleremi yatırıyoruz.?Ticari bunlar gerçekçi bulmuyorum ben bloğumda elimden geldiğince dürüst olmaya çalışıyorum.Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınırlayıcı ögeler olmadan da blog yazılabilir düşüncesindeyim artık:)

      Sil