Gösterişli göz makyajı

 Selam ben geldim! bu yazımda size klasik göz makyajlarından sıkılmış olduğunuz günlerde kullanabileceğiniz kolay göz makyajımı paylaşıyorum. Nasıl yapılır ? gel birlikte inceleyelim :


Bu makyajı sleek Au naturel 601 paletiyle  yaptım aynı paletle yaptığım diğer makyaj için tık tık

İlk olarak göz altlarımı ve göz kapaklarımı maybelline age rewind kapatıcı ile nötürledim.
Daha sonra paletteki regal (1) rengi ile crease bölgesine sürüyorum. ( Crease bölgesi, kaş kemiğinin hemen altında, göz yuvarının da hemen üzerinde yer alan ara kısım. )
İkinci olarak paletteki bark (2) rengi ile gözümün orta bölümüne sürüyorum.
Üçüncü olarak paletteki taupe (3) rengi ile gözümün iç kısmına uyguluyorum.
Dördüncü olarak paletteki regal (1) rengini ince bir fırça yardımıyla gözümün alt kısımlarına uyguluyorum. Temiz bir fırça yardımı ile de renkleri karıştırıyorum.
Son olarak da farın bitiş noktasına gelmeden gözüme uygun olan eyelenier şeklini çekip kuyruğu çok abartmadan bitiriyorum.
son olarak da rimelimi sürüp göz makyajımı bitiriyorum.

Sleek Au Naturel 601 

kullandığım ürünler :
Maybelline age rewind kapatıcı
Alıx avıen dipliner
Sleek Au naturel 601
eklips karıştırma fırçası
for your beauty fırça
maybelline the colossal volum' express maskara


Bu göz makyajını  her gün aynı  göz makyajı yapmaktan sıkıldığınızda ve daha gösterişli bakışlara sahip olmak istediğiniz günlerde kullanabilirsiniz. Ya da sade kombinler yaptığınız günlerde biraz daha ‘’gösterişli ve bakımlı’’ görünmek istediğiniz de yapabilirsiniz. umarım beğenmişsinizdir görüşlerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın :) bir başka yazımda görüşmek dileğiyle..

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Hımmm güzel olmus 🌼😀 bana far hic gitmiyor.Bir eyeliner tamammm 😃 ama kahve tonlari az biraz yakisiyo tabi 😃 eline saglik

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor, ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş 😻😻😻

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş 😻😻😻

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir makyaj olmuş.Sleek paletin renklerine bayıldım ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim özellikle senin gözüne çok iyi gidiyor kedi gibi kuyruklu çekmek

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir makyaj olmuş ellerine sağlık.Sleek farların renkleride çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farların renkleri bence de çok hoş 😊 teşekkür ederim😊

      Sil
  8. Nasıl güzel olmuş. Süpersin İlayda'cım. Çok öpüyorum, renklidosyam

    YanıtlaSil
  9. Geçen paylaştığın gece göz makyajı tonlarına benziyor ama daha simli sanırım...

    YanıtlaSil
  10. mürdüm tonları çok yakışmış ellerinize sağlık

    YanıtlaSil