17 Eylül 2016 Cumartesi

Tatil Bitti !! (GÜNLÜK SERİSİ)

 Herkese yeniden merhabaaaaa kendime geldim ve şu  pinti kızın bloğuna bir yazı yazayım dedim . Artık 3 aylık tatilin sonuna gelmiş bulunmaktayız dostlar. Bu cümle o kadar acı ki :(. 3 aydır geç yatmalar geç uyanmalar eve geç gelmeler ile doluydu. Hepsinde de GEÇ kelimesi var yahu :D.  Ben vedaları sevmem bu tatile de veda etmeyeceğim her zaman bizimlesin tatilciiikkk  özletme kendini. Ben yaz insanıyım  sonbahar ve kış  bana göre değil. O kazağın kollarını uzatıpta bir fincan kahveyi kavrayan  üşümüş ellerimi seviyorum elbette ama onunla beraber kışları kuru ciltli olduğumdan sevemedim şu soğuk havayı yahu. Hele de Ankara ayazı… söz etmiyorum bile, yaşamayan  anlayamaz dedikleri o dur…
Ve ben  tası tarağı topladım Ankara ya dönüyorum bütün gereksiz eşyalarımla. Yaz insanı olmak bence en mükemmel şey. Kısacık kıyafetler püfür püfür incecik uzun  elbiselerden  iyisi var mı . Deniz kum güneş elveda…  en kötüsü de o buz tutmuş kaldırımlarda yürüyememek. survivor da bile bu kadar zorlanılmaz yahu. Boyum kadar bavulu doldurdum gidiyorum şimdi evime. Birazcık tatlı bir ayrılık  bu yönden bakılınca da.
 Hoş geldin sonbahar . Hoş geldin kazaklar,montlar,kabanlar,şapkalar ,atkılar ve eldivenler. Hoş geldin üşümekten kızaran burun xoxo. 

20 yorum:

  1. Kuzum tam bi sonbahar insanı olduğum için ''Hoş geldin sonbahar . Hoş geldin kazaklar,montlar,kabanlar,şapkalar ,atkılar ve eldivenler. Hoş geldin üşümüş burun'' Oleeeey bee demek istiyorum ♥ :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaaa çok kötüsün tuğçecim <3 :D

      Sil
  2. Evet Ankara denilince, soğuk konusunda eline su dökemezler.. Burada anladım canım neden kışı sevmediğini :)

    Yolda yürümenin zor olduğu o günlere rağmen ben yine de seviyorum, kazağımın kollarını ellerimden parmaklarıma kadar çekiştirmeyi :)

    Güzel bir yazı olmuş yaz kızı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum birazcık o yönünden ama genede yazı satmam :D

      Sil
  3. Ankara ayazından benim gibi muzdarip biri daha gördüğüme sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. ayyyy ankara ve yeni dönem hayırlı olsuun :)

    YanıtlaSil
  5. Ankara :))) Ayazlı. Kuru havalı. Böyle bir yer işet :))))

    Hoş geldin şimdiden Ankara'ya...

    YanıtlaSil
  6. Biz de Ankara'yı özlüyoruz ara ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem şikayet etmelik hem özlemelik yerdir ankara :)

      Sil
  7. Ben işte o bahsettiğin yaz insanlarından biriyim. 3 ay yetmez 12 ay yaz olabilir grubu kurulursa ilk katılanlardan da biri olacağım, o kesin!!!

    YanıtlaSil
  8. Her güzelliğin bir sonu var di mi ama;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ankara'nın kışı ayaz oluyor ama bu şehirden de vazgeçemiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  10. Bende yazı hiç bir şeye değişmem :)

    YanıtlaSil