11 Eylül 2016 Pazar

Gratis Faciası (hala yaşıyorum !)

  Herkese merhaba  bu yazımda gratisin o dev gibi  hiçbir yere sığdıramadıkları indiriminde aldığım ürünleri tanıtacağım ey dostlar. İnsanlar öyle kendinden geçmişler ki ‘’ buna dokunursan seni yolarım’’ bakışlı kızları bile gördüm yahu. Hele kasa sırasından bahsetmiyorum bile tam bir ayaklı faciaydı. ‘’ Allahım şunları alayım başka bişey almicam şurdan sağ çıkayım ‘’ diyerek baktığım bile oldu delirmiş gibi reyonlarda fink atan karıları görünce. Bende madem indirim var minik bir alışveriş yapayım dedim.


 (1) İlk olarak Wet & Wild ın 3 lü colorıcon paletinden bahsedicem. Bu  küçük bir palet çok fonksiyonlu değil doğrusu fakat renkleri çok hoşuma gittiğinden sepete atıverdim onca kargaşanın arasında:D. Paletin içinden 2 tanede minicik fırçalar çıkıyor çok şekerler doğrusu:).

(2) İkinci olarak flormar smoky eyes fırçasından bahsedeyim. Bu fırçanın kılları yumuşacık ‘’al beni al!!’’ diye bağırıyordu, dokundukça daha çok dokunasınız geliyor. Bunuda atıverdim sepete şimdilik güzel fırçaya benziyor ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem tabi

(3) Maybelline New York un the colossal volum  express maskarasından söz edeyim. Eve gelir gelmez ilk denediğim ürün buydu açıkçası. O kadar hoş kirpikler sağlıyorki size ‘’ anlatılmaz yaşanır’’ sözünün kanıtı bu maskara bence ŞİMDİLİK. İlerleyen zamanlarda ne olur bilemem fakat yüzümü kara çıkaracağını düşünmüyorum. Maskara delisi biri olarak bu ürünü favorilerime ekledim :D.

(4) sırada flormar dudak kalemlerinde. Bendekilerin renk numarası 229 ile 219.bu dudak kalemlerinden o kadar memnunum ki  ruj sürmeme gerek kalmadan bütün dudağımı boyuyorum :D (boca ediyorum kabaca).

(5) vaselline coccoa glow vücut kreminden bahsedeceğim. Ben kremlerde mango ve kako kokularına bayılan biri olarak bu kremi çok sevdim. Büyük boyunu sevgili gratisi sömüren bayanlar bitirdiği için küçük boyunu almak zorunda kaldım :(. O arada ‘’ İSYAAANNNNNNN ‘’ diye bağırmak gelse de içimden demedim.  Bu kreme kefil olurum yahu bir kere kokusu yeter^.^. 

(6) son olarak da golden rose velvet matte lipstick. Bu mini minnacık bir ürün  hatta promosyon gibi bişey yahu. Kasanın önünde ‘’ alsana beni bebek ‘’ diye baktığından bende dayanamadığımdan ve 1 tl olduğundan attım poşete hemen :D. Rengide çok güzel benden söylemesi. Bir başka yazımda bir başka zaman görüşmek dileğiyle a dostlar öpüldünüz xoxo 

22 yorum:

  1. canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. vaselline kremlerini bende çok seviyorum :)) Dün gittim arkadaşımla ve reyonlar sinek avlıyordu ona rağmen tıklım tıklım üstelik 2 farklı Gratis de bu şekilde oldu o zaman diyip vedalaştım :D

    YanıtlaSil
  3. Flormar 229 bende de var harika dudak kalemi o canım:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan cano :)

    Sanki her reyonda birşeyler ''beni de alsanaa'' diye göz kırpıyordu :D Ben de kasa sırasından hiç hiç bahsetmek istemiyorum :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cano<3 bana kasa sırasında kalça atan bile oldu zor kurtardım kendimi ordan :D

      Sil
  5. O kasa sırasından kaç vazgeçen gördüm dolu sepeti atanlar :D Flormar fırçasını bende uzun zamandır kullanıyorum çok memnunum. Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  6. İyi günlerde kullan. :)
    Gratis'i pek sevmiyorum ama indirime kimse hayır demez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime kimse hayır demez evet haklısın:)

      Sil
  7. Güle güle kullanın :)) çok güzel seçimler :))

    YanıtlaSil
  8. seni geçen hafta tanıtmıştım. sen artık çok eskidiiin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hııı öyle olsun deep hıııı anlıyorum deep <3 :D

      Sil
  9. Ben kalabalık olmasın diye son güne bıraktım ama o canavarların ellerinden yine canımı zor kurtardım :D Aldığın ürünlerden bir tek maskarayı denedim severek kullanıyorum çok doğru bir seçim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle dev indirim zamanlarında gitmemek lazım aslında ama dayanamıyorum:D. Maskarayı beğendiysen ne güzel

      Sil
  10. annem benimle gratise girince kızım bedavaya mı veriyorlar ne bu kasa kuyruğu demişti. Wet & Wild den far paleti almayan kalmadı herhalde bu indirimden.Ben de nasiplendim.Maybelline rimelleri zaten genel olarak başarışlı ama ben mor olanından aldım ondan aşırı memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan da var bende canım o da çok güzel :D

      Sil